Дана 24. и 25. фебруара 2017. године одржан је акредитован семинар Завода за вредновање квалитета под називом „Самовредновање у функцији развоја школа“.
Процес самовредновања, спољног вредновања, годишњи план рада, развојни план школе ..... све је то један процес, који се развија и савремена школа подраазумева стално усавршавање и едукацију.
Запослени изводе самоевалуацију у складу са потребама школе. Каква смо школа? Како то знамо? Шта можемо учинити да бисмо били још бољи?
Циљеви семинара
развијање културе евалуације школе/ установе
разумевање самоевалуације као механизма за побољшање квалитета рада школе
повећање компетенција наставника, стучних сарадника за планирање и реализацију самовредновања
Очекивани исходи
Нова знања о процесу праћења и процене квалитета рада школа
дефинисани елементи циклуса евалуације
инструменти прикупљања и анализе података
Модел хоризонталне евалуације у функцији унапређења сипствене праксе
Уређене идејне скице за план евалуације у појединим областима квалитета рада школе
Очекивани ефекти за наставнике
Нове стратегије, перспективе , нови модалитети одлучивања у школи
да наставници боље разумеју на који начин ученици доживљавају наставу и начин на који ученици уче
Нове идеје наставника за свакодневну праксу и спровођење у дело
наставници да сами разматрају своје резултате у кругу критичких пријатеља
наставници могу да упореде своје ставове са ставовима других
наставници да се боље носе са стресним ситуацијама
Можете погледати прилог РТВ Цариброд у вези са овом темом.